Нормативно-правові документи

Загальні посилання

http://www.ippo.if.ua/predmety/khimiya/index.php?r=site/index


Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів 
загальноосвітніх навчальних закладів/predmety/khimiya/media/files/(8).doc

Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5-11 класах


Лист МОН України від 17.07.2013 №1/9-498 "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань розроблення інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах природничо-математичного напряму"
Лист МОН України від 17.07.2013 №1/9-498 "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань розроблення інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах природничо-математичного напряму"/predmety/khimiya/media/files/-%D0%96%D0%B5%D0%B1%D1%80.%2B-%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80.-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4.-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8.doc

Інструктивно-методичні матеріали "Безпечне проведення занять у кабінетах хімії загальноосвітніх навчальних закладах"

Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України "Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів"

Інструктивно-методичні матеріали "Безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного напряму загальноосвітніх навчальних закладах"
Інструктивно-методичні матеріали "Безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного напряму загальноосвітніх навчальних закладах"/predmety/khimiya/media/files/%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8(1).do

Державна цільова соціальна програма підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015р.

Оновлені Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової, основної та старшої школи


Немає коментарів:

Дописати коментар